
Brzeziny, 31.07.2025 r.
Znak sprawy: PZ.0811.14.2025
ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH PROJEKTU
Centrum Wsparcia Rodziny
W związku z realizacją projektu nr FELD.07.12-IP.01-0032/23 pn. Centrum Wsparcia Rodziny współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 - 2027, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach
zaprasza do składania ofert na przeprowadzenie warsztatów relaksacyjnych dla uczestników projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny
1. Nazwa i adres Zleceniodawcy
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
95-060 Brzeziny
ul. Jana Kilińskiego 2 B
2. Tryb udzielania Zlecenia
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021 – 2027 oraz z uwzględnieniem art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
3. Opis przedmiotu Zlecenia
Zlecenie obejmuje przeprowadzenie warsztatów relaksacyjnych dla 10 uczestników projektu Centrum Wsparcia Rodziny. Uczestnicy projektu to wychowankowie pieczy zastępczej w wieku od 7 do 16 lat.
Łączny wymiar godziny warsztatów: 12 godzin zegarowych. Planuje się 4 spotkania po 3 h każdew okresie sierpień br. (preferowany ostatni tydzień sierpnia).
Wsparcie realizowane będzie w Sali udostępnianej przez Zleceniodawcę, na terenie powiatu brzezińskiego.
Cel warsztatów: nauka zdrowego oddechu, sztuka wyciszania emocji, nauka uważności, naturalne sposoby zwalczania stresu, nauka pozytywnej wizualizacji.
Warsztaty przeprowadzone będą wg programu zaproponowanego przez Zleceniobiorcę, zaakceptowanego przez Zleceniodawcę.
Zleceniodawca zapewnia uczestnikom maty do ćwiczeń.
4. Forma zatrudnienia
Umowa/ Umowa zlecenia
5. Miejsce realizacji:
Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach. Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z dojazdem Zleceniobiorcy do miejsca świadczenia usługi.
6. Zasady świadczenia zamówienia:
Szczegółowy harmonogram realizacji warsztatów ustalony zostanie, biorąc pod uwagę dyspozycyjność uczestników. Harmonogram stanowić będzie załącznik do Umowy.
W ramach świadczonych usług Zleceniobiorca będzie dodatkowo zobowiązany do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. dziennik udzielanego wsparcia oraz listę obecności uczestników, wg wzorów przekazanych przez Zleceniodawcę.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:
Zleceniobiorca musi spełniać łącznie poniższe warunki:
1. posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych;
2. posiadać wykształcenie wyższe, pedagogiczne lub psychologiczne lub medyczne;
3. posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu, jaki obejmuje przedmiot zamówienia
4. Ponadto osoba bezpośrednio realizująca usługę oświadcza że:
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w art. 4 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz.U. z 2024r. poz. 560), tj.
- Rejestrze z dostępem ograniczonym;
- Rejestrze publicznym;
- Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15, wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze.
Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty załącznika nr 2, tj. wykazu osób wraz z dowodami potwierdzającymi wymagane kwalifikacje oraz oświadczeniami.
8. Wykluczenie Wykonawcy
W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:
1. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2. Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietna 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.507 t.j.).
9. Wymagane dokumenty
· Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
· Wykaz osób stanowiący załącznik nr 2 wraz z kserokopiami dokumentów poświadczającymi wykształcenie i doświadczenie w świadczeniu usług tożsamych do wskazanych w przedmiocie zamówienia.
· W przypadku osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą – kopie wpisu do rejestru działalności gospodarczej.
· Oświadczenie, iż Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
· Oświadczenie, iż Wykonawca nie jest wykluczany na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego
· Klauzula informacyjna stanowiąca załącznik nr 3.
10. Opis sposobu przygotowania i składania dokumentów:
1. Zleceniobiorca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Zleceniobiorca wskazuje w ofercie cenę całościową za wykonanie usługi przeprowadzenia warsztatów obejmującą wynagrodzenie prowadzącego. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT (jeśli dotyczy). W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi słownie i cyfrowo za wiążącą zamawiający uznawać będzie wartość podaną słownie.
3. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty wypłacane bezpośrednio wykonawcy, ale także koszty wypłacane na jego rzecz.
4. Cena podana przez Zleceniobiorcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie w okresie jej trwania.
5. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub mailowej, na poniższe dane teleadresowe:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 16, 95-060 Brzeziny,
e-mail: pcpr@powiat-brzeziny.pl z dopiskiem: Warsztaty relaksacyjne, w terminie do dnia 11 sierpnia 2025 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do Ośrodka).
Osoba do kontaktu: Małgorzata Szubert; email: m.szubert@interia.pl
6. Zamawiający nie odsyła nadesłanych dokumentów aplikacyjnych.
11. Kryteria wyboru oferty:
Cena – 100%
W celu obliczenia ceny i jej porównania zamawiający oblicza wszelkie koszty, które musi ponieść w związku z realizacja płatności na rzecz Zleceniobiorcy, w tym wszelkich danin publicznych, które musi uiścić w imieniu Zleceniobiorcy jako płatnik.
12. Informacje dodatkowe:
1. Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zleceniodawcę do dokonania rozstrzygnięcia postępowania.
2. Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych, mogą nie być rozpatrywane.
3. Zleceniobiorcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie będą powiadamiani.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
5. Oferta ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożona na wzorze oferty dołączonym do niniejszego zapytania.
6. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni albo do wyboru innej oferty. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu braku środków)
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny bez wyłonienia wykonawcy.
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty
2. Załącznik nr 2 – Wykaz osób
3. Załącznik nr 3 – Klauzula
4. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku wykluczeń
5. Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań