ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH PROJEKTU Centrum Wsparcia Rodziny - Przeprowadzenie korepetycji indywidualnych dla uczestników projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny

                                                                                                        Brzeziny, dnia 23 maja 2025 roku

 Znak sprawy: PZ.0811.8.2025

 

                                                                             

 

ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH PROJEKTU

Centrum Wsparcia Rodziny

 

W związku z realizacją projektu nr FELD.07.12-IP.01-0032/23 pn. Centrum Wsparcia Rodziny współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 - 2027, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie                w Brzezinach zaprasza do składania ofert na:

 

Przeprowadzenie korepetycji indywidualnych  dla uczestników projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny

 

 1. ZAMAWIAJĄCY

 

Powiat Brzeziński /Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

95-060 Brzeziny

ul. Jana Kilińskiego 2 B

NIP 833 13 40 225

 2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

 

2.1. Wartość netto zamówienia w ramach prowadzonego postępowania jest niższa, niż kwota 130 000 zł. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz zapisami „Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych” wprowadzonego zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 r., z uwzględnieniem art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. Do w/w zamówienia nie ma zastosowania zasada konkurencyjności.

2.2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane  ze środków Unii Europejskiej.

2.3. Zamawiający ma możliwość zamknięcia postępowania bez wyłonienia wykonawcy  w przypadku braku wystarczających środków na sfinansowanie zamówienia.

 

 

 

 

 

 

 

 

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1. Cel: zwiększenie dostępności do usług społecznych, zapewnienie nadprogramowych godzin nauki pozaszkolnej, celem powtórzenia materiału oraz wyrównania szans edukacyjnych.

3.2. Grupa docelowa: uczestnicy projektuCentrum Wsparcia Rodziny w wieku 12 – 17 lat

 

3.3. Szczegółowy opis usługi:

1.    Zamówienie obejmuje usługę przeprowadzenia korepetycji indywidualnych w następujących częściach:

1.1. Korepetycje z fizyki na poziomie szkoły ponadpodstawowej,

1.2 Korepetycje z chemii na poziomie szkoły podstawowej,

1.3 Korepetycje z chemii na poziomie szkoły ponadpodstawowej.

Wykonawca może realizować wybrane lub wszystkie części zamówienia.

2.    Korepetycje będą odbywać się indywidualnie,  w zależności od potrzeb uczestnika:

a)    stacjonarnie (w miejscu zamieszkania uczestnika),

b)    w formie zdalnej (w przypadku choroby lub z przyczyn losowych).

3.    Miejsce świadczenia usługi: powiat brzeziński (głównie gmina Dmosin, gmina Rogów)

4.    Czas realizacji: od dnia podpisania umowy (marzec 2025 roku) do listopada 2026 roku.

5.    Liczba godzin do zrealizowania na rzecz uczestników projektu: średnio 8 godzin miesięcznie                      w ramach przedmiotu - fizyka, średnio 4 godziny miesięcznie w ramach przedmiotu – chemia (poziom szkoły podstawowej), średnio 4 godziny miesięcznie w ramach przedmiotu – chemia (poziom szkoły ponadpodstawowej). Liczba godzin może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, zależnie od indywidualnych potrzeb uczestnika.

6.    Godzina zajęć równa jest jednostce zegarowej (tj. 60 min). 

7.    Zajęcia powinny odbywać się wyłącznie w dni robocze. W sytuacjach szczególnych, na wniosek Wykonawcy i uczestnika projektu, Zamawiający może wyrazić zgodę  na realizację zajęć w dniu wolnym od pracy – wyrażenie zgody nie będzie wymagało aneksu do umowy.

8.    Harmonogram oraz forma spotkań będzie ustalana na bieżąco w uzgodnieniu z uczestnikami projektu i Zamawiającym. 

9.    Przewidywana liczba uczestników korzystających z korepetycji to od 2 do 4 osób w skali tygodnia. Liczba może się zmieniać, zależnie od bieżących potrzeb uczestników oraz ich rotacji.

10.  Liczba godzin korepetycji będzie zależała od potrzeb i wymagań uczestników projektu, tj. korepetytor może nie wykorzystać pełnej puli godzin zaplanowanej przez Zamawiającego.

11.  Wypłata wynagrodzenia nastąpi za faktycznie wykonaną usługę, tj. faktyczną i udokumentowaną liczbę zrealizowanych godzin korepetycji i/lub za gotowość  do świadczenia usługi, w przypadku braku stawiennictwa uczestnika projektu na zajęciach w wyznaczonym terminie, bez wcześniejszego zgłoszenia takiej informacji Zamawiającemu. 

12.  Łączna liczba godzin osoby prowadzącej zajęcia nie może przekroczyć 276 godzin zaangażowania zawodowego w danym miesiącu, w realizacji wszystkich projektów finansowanych z EFS.

13.  Udzielone wsparcie winno być dokumentowane w Dzienniku Zajęć, którego wzór przekaże Zamawiający.

 

 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

4.1. Wymaganie stawiane Wykonawcom:

 

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za przestępstwa umyślne,

- niefigurowanie w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,  o którym mowa                

   w art.  4 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle

  seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024r. poz. 1802),

- wykształcenie wyższe kierunkowe, zgodnie z przedmiotem korepetycji,

- minimum roczne doświadczeniew prowadzeniu zajęć kompensacyjnych w formie korepetycji na rzecz      

   dzieci  i młodzieży, w okresie ostatnich 5 lat przed datą złożenia oferty.

 

 Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty załączników nr 2 i 3 wraz z dowodami potwierdzającymi wymagane kwalifikacje.

 

4.2. Wykluczenie Wykonawcy

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:

1.    Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

2.    Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietna 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego  (Dz.U.2024.507 t.j.).

 

 5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN SKŁADANIA OFERT

5.1. Cena w ofercie ma być wyrażona cyfrowo (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).

5.2. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę netto i brutto.

5.3. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty wypłacane bezpośrednio Wykonawcy, ale także koszty wypłacane na jego rzecz, także jako płatnika .

5.4. Ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania ofert.

5.5. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub mailowej, na poniższe dane teleadresowe:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Jana Kilińskiego 2B,  95-060 Brzeziny,

e-mail: pcpr@powiat-brzeziny.pl, z dopiskiem: Korepetycje indywidualne w ramach projektu Centrum Wsparcia Rodziny do dnia 6 czerwca 2025 r. do godz. 16.00

Osoba do kontaktu: Małgorzata Szubert; email: m.szubert@interia.pl, te. 46 819 61 19

 6.  KRYTERIA OCENY OFERT

 

6.1. Zleceniodawca wybierze ofertę najkorzystniejszą, na podstawie następującego kryterium oceny ofert:

Nr

NAZWA KRYTERIUM

WAGA

(Wg)

1.

Całkowita cena brutto za zrealizowanie  zamówienia.

100 %

 

6.2. Zasady oceny ofert:

Oferty oceniane będą na podstawie ceny, podanej przez Zleceniobiorcę na formularzu ofertowym i obliczane według następującego wzoru:
                                            Cn

P  =   ----------   x 100 pkt x  100%

                                                 Cb         gdzie:

P - oznacza liczbę punktów przyznanych badanej ofercie

Cn - oznacza cenę całkowitą brutto oferty najtańszej

Cb - oznacza cenę całkowitą brutto badanej oferty

Wg - oznacza wagę kryterium (w %) = 100%

 

6.            3.Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. 

6.4. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą punktację, wówczas Zamawiający wezwie tych

Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie dodatkowych ofert cenowych. 

Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny złożonej w ofercie pierwotnej. Pozostałe warunki nie mogą ulec zmianie. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę.

6.5. Cena ofertowa podana przez Wykonawcę obowiązuje przez cały okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.

 

7. POZOSTAŁE INFORMACJE

1.       Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania rozstrzygnięcia postępowania.

2.       Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych, mogą nie być rozpatrywane.

3.       Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie będą powiadamiani.

  1. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego.

5.       Oferta ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym                     i być złożona na wzorze oferty dołączonym do niniejszego zapytania.

6.       Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni albo do wyboru innej oferty. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu braku środków)

7.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, bez wyłonienia wykonawcy.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do wyjaśnień treści złożonej oferty lub dokumentów.

 

  1. Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że akceptuje w całości i bez uwag treści wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

10.    

11.   Wszelkiewytworzone w ramach zadania dokumenty winny być opatrzone logotypami, zgodnie                      z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów.

12.   Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zasady równości szans i niedyskryminacji,  w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami podczas realizacji powierzonego zadania.

 

8. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

 

Obowiązek informacyjny / Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

W związku z obowiązkiem stosowania od dnia 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku                                         z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie:

1. Administrator danych osobowych

 Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie reprezentowane przez Dyrektora, adres: Brzeziny, ul. Jana Kilińskiego 2B, e-mail: pcpr@powiat-brzeziny.pl

2. Inspektor Ochrony Danych

 Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl z dopiskiem „PCPR Brzeziny” lub pisemnie na adres administratora.

3. Podstawy prawne, cel przetwarzania

3.1. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego z dnia prowadzonym z wyłączeniem zasady konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, a w przypadku wyboru Państwa oferty jako najkorzystniejszej również w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z nią związanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, c RODO.

3.2. Dochodzenia roszczeń i praw tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO,

3.3. Realizacji obowiązków podatkowych tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, RODO

w przypadku przetwarzania danych dla celów nie wynikających z zawartej umowy przetwarzanie danych będzie możliwe w oparciu   o udzieloną dobrowolnie zgodę wskazująca każdy odrębny cel przetwarzania tj.  na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO,

W przypadku danych, których obowiązek podania nie wynika z przepisu prawa, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody - w celu wynikającym z treści wniosku/w celu ułatwienia kontaktu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4. Odbiorcy danych

Odbiorcą danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

5. Przekazywanie danych osobowych poza EOG.

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

6. Okres przechowywania danych osobowych.

Okres wymagany dla archiwizacji dokumentów dotyczących projektu Centrum Wsparcia Rodziny, dofinansowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027, Priorytet FELD.07.00 Fundusze Europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, Działanie FELD.07.12 Usługi na rzecz rodziny 

Powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności: dochodzenie roszczeń (okres przedawnienia roszczeń), prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy), zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.                      w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, 

do czasu wycofania zgody,

7. Prawa osób, których dane dotyczą.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

8. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych gromadzonych w dokumentacji jest wymogiem ustawowym. Brak podanie danych uniemożliwi rozpatrzenie wniosku. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.

9. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

 

 

 

Załączniki:                

1.       Załącznik nr 1 – Formularz oferty

2.       Załącznik nr 2 – Oświadczenia

3.       Załącznik nr 3 – Wykaz osób

4.       Załącznik nr 4 – Klauzula

5.       Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań

6.       Załącznik nr 6 – Oświadczenie o braku wykluczeń

 

Do pobrania

Zobacz również: