ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH PROJEKTU Centrum Wsparcia Rodziny - Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla uczestników projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny

Brzeziny, dnia 5 maja 2025 roku

 Znak sprawy: PZ.0811.10.2025

 

                                                                             

 

ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH PROJEKTU

Centrum Wsparcia Rodziny

 

W związku z realizacją projektu nr FELD.07.12-IP.01-0032/23 pn. Centrum Wsparcia Rodziny współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 - 2027, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie  w Brzezinach zaprasza do składania ofert na:

 

Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B  dla uczestników projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny

 

 

1. ZAMAWIAJĄCY

 

Powiat Brzeziński /Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

95-060 Brzeziny

ul. Jana Kilińskiego 2 B

NIP 833 13 40 225

 

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 

 

2.1. Wartość netto zamówienia w ramach prowadzonego postępowania jest niższa, niż kwota 130 000 zł. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zapisami Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz zapisami „Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych” obowiązującego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie  w Brzezinach,  z uwzględnieniem art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. Do w/w zamówienia nie ma zastosowania zasada konkurencyjności.

2.2. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania jest współfinansowane  ze środków Unii Europejskiej.

2.3. Zamawiający ma możliwość zamknięcia postępowania bez wyłonienia wykonawcy w przypadku braku wystarczających środków na sfinansowanie zamówienia.

 

3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 

 

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację kursu prawa jazdy kat. B dla 2 uczestników projektu pn. Centrum Wsparcia Rodziny.

3.2. Usługa obejmuje realizację części teoretycznej i praktycznej kursu, badanie lekarskie i pokrycie kosztów pierwszego egzaminu państwowego dla każdego z uczestników.

3.3. Kurs musi obejmować zajęcia teoretyczne oraz praktyczne, realizowane według planu nauczania,  zgodnego z wymogami obowiązującego prawa polskiego, dotyczącego kandydatów na prawo jazdy kat. B.

3.4. Termin realizacji zamówienia: czerwiec 2025  r. - wrzesień 2025 r.

3.5. Wymiar godzinowy kursu: 60 godzin (30 godzin - teoria, 30 godzin - praktyka).

3.6. Miejsce realizacji zamówienia: Województwo Łódzkie, w promieniu do 30 kilometrów od siedziby  biura projektu.

3.7. Wykonawca zobowiązuje się do ustalenia terminów zajęć teoretycznych i praktycznych dogodnych dla uczestników projektu. Kursanci na zajęcia praktyczne odbierani będą z miejsca zamieszkania tj.  z miejscowości, w której zamieszkują (z miejsca ustalonego z Wykonawcą kursu), a po zakończeniu zajęć praktycznych odwożeni w to samo miejsce. Kursanci zamieszkują w następujących gminach  w powiecie brzezińskim: Gmina Dmosin – 1 osoba, Gmina Rogów – 1 osoba.

4. WARUNKI REALIZACJI  ZAMÓWIENIA 

 

Wykonawca zobowiązuje się do:

1) prowadzenia dokumentacji oraz przekazania jej w formie pisemnej po zakończeniu realizacji usługi Zamawiającemu;

2) stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego, informowania o bieżących działaniach  i ewentualnych utrudnieniach w realizacji przedmiotu zamówienia;

3) zapewnienia sprzętu niezbędnego do prawidłowej realizacji usługi tj. zapewnienie odpowiedniej ilości pojazdów i instruktorów, aby przeszkolić skierowane przez Zamawiającego osoby;

4) prowadzenia kursu w pomieszczeniach z zapewnionym zapleczem do prowadzenia zajęć, tj. posiadających odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczestników podczas realizacji usługi;

5) prowadzenia usługi przez kadrę o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji projektowej w postaci:

- kart zajęć – potwierdzających obecność na zajęciach teoretycznych i praktycznych kursu wraz z  podaniem odbytych godzin kursu, potwierdzonych przez uczestnika i Wykonawcę; -

- list potwierdzających otrzymanie przez uczestników kursu materiałów szkoleniowych;

- zaświadczeń o ukończeniu kursu dla każdego uczestnika;

- protokołów z egzaminów wewnętrznych;

-potwierdzenie opłacenia egzaminu Państwowego (teoretycznego i praktycznego). Wykonawca    przekaże Zamawiającemu kserokopie w/w dokumentacji, potwierdzonej za zgodność z oryginałem w  terminie 7 dni od daty zakończenia kursu danego uczestnika.

 

5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

5.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności (posiadają aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców);

5.1.2. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tj. posiadają salę szkoleniową, utwardzony plac manewrowy spełniający wymagania do prowadzenia zajęć praktycznych w ramach kursów prawa jazdy kat. B oraz dysponują pojazdami do prowadzenia zajęć praktycznych kursów prawa jazdy kat. B spełniających wymogi bezpieczeństwa jazdy, przystosowane do nauki.

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty załączników nr 6 i 7.

 

5.2. Wykluczenie Wykonawcy

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:

5.2.1. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

5.2.2. Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietna 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego  (Dz.U.2024.507 ze zm.).

 

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty załączników nr 4 i 5.

 

6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY I TERMIN SKŁADANIA OFERT

6.1. Cena w ofercie ma być wyrażona cyfrowo (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).

6.2. Cenę ofertową należy przedstawić jako cenę netto i brutto.

6.3. Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty poniesione przez Wykonawcę w związku  z realizacją zamówienia.

6.4. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

6.5. Oferta musi mieć formę pisemną i powinna być sporządzona w języku polskim.

6.6. Zamawiający dopuszcza/ nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6.7. Zamawiający dopuszcza / nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

6.8. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania.

6.9.  Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

6.10. Ofertę podpisuje osoba uprawniona do składania ofert.

6.11. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, korespondencyjnie, za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub mailowej, na poniższe dane teleadresowe:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Jana Kilińskiego 2B,  95-060 Brzeziny, e-mail: pcpr@powiat-brzeziny.pl, z dopiskiem: „Kurs prawa jazdy kat. B” do dnia 19 maja 2025 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do Ośrodka).

Osoba do kontaktu: Małgorzata Szubert; email: m.szubert@interia.pl, te. 46 819 61 19

 

 

7.  KRYTERIA OCENY OFERT

 

7.1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:

1) Cena brutto (cena brutto za uczestnika x 2) – 90 %: (90 pkt)

Cena minimalna

Cena - ————————————————— x 90 pkt. Cena oferty badanej

2) udokumentowane doświadczenie w organizacji co najmniej 2 usług w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia – 10 % (10 pkt)

Wykonawca zobowiązany jest wykazać usługi w Wykazie zrealizowanych usług stanowiącym załącznik nr 2.

 7.2.Wybrana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów. 

7.3. Jeżeli dwie lub więcej ofert uzyska taką samą punktację, wówczas Zamawiający wezwie tych

Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie dodatkowych ofert cenowych. 

Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny złożonej w ofercie pierwotnej. Pozostałe warunki nie mogą ulec zmianie. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która przedstawia niższą cenę.

 

8. POZOSTAŁE INFORMACJE

1.       Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania rozstrzygnięcia postępowania.

2.       Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych, mogą nie być rozpatrywane.

3.       Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie będą powiadamiani.

  1. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja na stronie internetowej Zamawiającego.

5.       Oferta ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożona na wzorze oferty dołączonym do niniejszego zapytania.

6.       Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni albo do wyboru innej oferty. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu braku środków)

7.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny, bez wyłonienia wykonawcy.

8.       Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców do wyjaśnień treści złożonej oferty lub dokumentów.

  1. Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że akceptuje w całości i bez uwag treści wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.

10.   Wszelkiewytworzone w ramach zadania dokumenty winny być opatrzone logotypami, zgodnie z aktualnymi zasadami promocji i oznakowania projektów.

11.   Wykonawca zobowiązuje się do stosowania zasady równości szans i niedyskryminacji,   w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami podczas realizacji powierzonego zadania.

 

 

9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

 

Obowiązek informacyjny / Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

W związku z obowiązkiem stosowania od dnia 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie:

1. Administrator danych osobowych

 Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie reprezentowane przez Dyrektora, adres: Brzeziny, ul. Jana Kilińskiego 2B, e-mail: pcpr@powiat-brzeziny.pl

2. Inspektor Ochrony Danych

 Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl z dopiskiem „PCPR Brzeziny” lub pisemnie na adres administratora.

3. Podstawy prawne, cel przetwarzania

3.1. Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego z dnia 05.05 .2025 r. prowadzonym z wyłączeniem zasady konkurencyjności, o której mowa w Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, a w przypadku wyboru Państwa oferty jako najkorzystniejszej, również w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z nią związanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, c RODO.

3.2. Dochodzenia roszczeń i praw tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO,

3.3. Realizacji obowiązków podatkowych tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, RODO

w przypadku przetwarzania danych dla celów nie wynikających z zawartej umowy przetwarzanie danych będzie możliwe w oparciu   o udzieloną dobrowolnie zgodę wskazująca każdy odrębny cel przetwarzania tj.  na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO,

W przypadku danych, których obowiązek podania nie wynika z przepisu prawa, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody - w celu wynikającym z treści wniosku/w celu ułatwienia kontaktu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4. Odbiorcy danych

Odbiorcą danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają  z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

5. Przekazywanie danych osobowych poza EOG.

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

6. Okres przechowywania danych osobowych.

Okres wymagany dla archiwizacji dokumentów dotyczących projektu Centrum Wsparcia Rodziny, dofinansowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027, Priorytet FELD.07.00 Fundusze Europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem, Działanie FELD.07.12 Usługi na rzecz rodziny 

Powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym w szczególności: dochodzenie roszczeń (okres przedawnienia roszczeń), prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy), zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r.  w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,  do czasu wycofania zgody,

7. Prawa osób, których dane dotyczą.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

8. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych gromadzonych w dokumentacji jest wymogiem ustawowym. Brak podanie danych uniemożliwi rozpatrzenie wniosku. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.

9. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

 

Załączniki:                

1.       Załącznik nr 1 – Formularz oferty

2.       Załącznik nr 2 – Wykaz zrealizowanych usług

3.       Załącznik nr 3 – Klauzula

4.       Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań

5.       Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku wykluczeń

6.       Załącznik nr 6 - Kserokopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej (lub aktualny wydruk z CEIDG).

7.       Załącznik nr 7 - Kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.

 

Do pobrania

Zobacz również: