ZAPYTANIE OFERTOWE W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU NA REALIZACJĘ USŁUGI – ORGANIZACJA TRENINGU UWAŻNOŚCI I MINDFULLNESS

ZAPYTANIE OFERTOWE
W TRYBIE ROZEZNANIA RYNKU NA REALIZACJĘ USŁUGI –

ORGANIZACJA TRENINGU UWAŻNOŚCI I MINDFULLNESS



w ramach zadania „Po pierwsze: zadbajmy o emocje” finansowanego z budżetu Wojewody Łódzkiego dla jednostek samorządu terytorialnego w formie dotacji celowej przeznaczonej na dofinansowanie zadań w zakresie wspierania rodziny w ramach konkursu SAMORZĄD PRZYJAZNY RODZINIE 2022

Nazwa oraz adres Zamawiającego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konstytucji 3-go Maja 3/5, 95-060 Brzeziny
NIP 833-13-40-225

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja treningu uważności i mindfullness dla 10 wychowanków pieczy zastępczej.

Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
85000000-9 Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
 
Opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningów mindfulness i uważności dla 10 wychowanków pieczy zastępczej w wieku 7 – 17 l.
 Sugerowana tematyka spotkań:  
•    Stres i jego wpływ na ciało, sposoby radzenia sobie ze stresem
•    Komunikacja i uważność emocji, równowaga emocjonalna
•    Życzliwość dla siebie, budowa wiary w siebie
•    Uważność na co dzień,  koncentracja na pozytywnych doświadczeniach
 
2) Termin i wymiar godzinowy treningu:  
   4 spotkania w mcu  x 2 godz.; łącznie 8 godzin szkolenia, w okresie: 01.09.2022 – 30.09.2022
Szczegółowy harmonogram treningu uzgodniony zostanie miedzy Zamawiającym a Wykonawcą.

3) Uczestnicy treningu: wychowankowie pieczy zastępczej  (w wieku 7-17 lat) zamieszkali na terenie    
    powiatu brzezińskiego. Liczba osób – 10  
4) Miejsce realizacji zamówienia: Miasto Brzeziny
5) Usługa obejmuje: wynajem Sali gwarantującej właściwe przeprowadzenie treningu, zapewnienie trenera, zapewnienie materiałów szkoleniowych oraz przerwy kawowej.

Warunki realizacji zamówienia

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę, wykształcenie i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Weryfikacja spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia w treści Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego oraz przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów. Osoba prowadząca trening powinna łącznie spełniać oba warunki:  
a)    posiadać wykształcenie wyższe psychologiczne lub pedagogiczne
b)    posiadać doświadczenie zawodowe – doświadczenie w prowadzeniu  treningów uważności lub mindfullness.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz ofertowy- załącznik nr 1
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 3
Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4
Zgoda na publikację danych – załącznik nr 5
Spis kadry zaangażowanej w realizację zadania – załącznik nr 6
Program treningu

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.


Wykonawca zobowiązany jest do:
•    zagwarantowania wykwalifikowanego i doświadczonego trenera,
•    zapewnienia Sali do przeprowadzenia zajęć,
•    prowadzenia dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego, w szczególności list obecności, dzienników zajęć oraz certyfikatów ukończenia treningu i przekazania jej Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty zakończenia treningu,
•    zapewnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych oraz przerwy kawowej,
•    prowadzenia dokumentacji fotograficznej oraz przekazania jej Zamawiającemu na nośniku cyfrowym,
•    bieżącego informowania Zamawiającego o problemach mających wpływ na prawidłową realizację usługi.

Inne istotne warunki zamówienia

•    Wykonawca poda w formularzu ofertowym cenę w PLN, w cenie należy uwzględnić należne podatki w tym podatek od towarów i usług (kwoty należy podawać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
•    Cena musi obejmować wykonanie całego zamówienia.
•    Z możliwości wykonania zamówienia wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy polegające                                      w szczególności na:
a)    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b)    posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c)    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d)    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
•    Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
•    Postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
•    Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku informacja o zmianie zostanie zamieszczona na stronie, na której zamieszczone zostało zapytanie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
•    Upublicznienie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji żadnej z ofert złożonych przez Oferentów oraz zawarcia umowy z Oferentem, jak również składania wyjaśnień co do powodów lub odrzucenia oferty.
•    W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty.
•    W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą.
•    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
•    W przypadku unieważnienia niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z jakiegokolwiek tytułu związanego z realizacją niniejszego postępowania, za wyjątkiem odszkodowania za szkody wyrządzone umyślnie.
•    Od wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
•    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej informację o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru.
•    Zamawiający poprawi w ofertach:
o    oczywiste omyłki pisarskie,
o    oczywiste omyłki rachunkowe
•    Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury/rachunku, zgodnie z umową/zamówieniem.
•    Podstawą do wystawienia faktury/rachunku za wykonaną usługę będzie protokół odbioru.

Kryteria wyboru oferty

Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert i wagi punktowej. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tę która uzyska największą liczbę punktów spośród wszystkich ocenianych ofert, przy czym maksymalna liczba punktów wynosi 100 (sto punktów). Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium:
A-    80% - cena  
B-    20% -kryterium doświadczenia zawodowego  trenera
Oferta, która uzyska za najwyższą liczbę punktów  uznana zostanie za najkorzystniejszą.
1) cena – 80 pkt
   ilość punktów przyznanych danej ofercie będzie wyliczana według następującego wzoru:
   najniższa oferowana cena brutto
   ---------------------------------------- x 100% x 80 pkt                                                                                                                                                  
    cena z oferty badanej                       

2) doświadczenie w organizacji wyjazdów o charakterze terapeutycznym – 20 pkt.
-     Doświadczenie zawodowe od 2 do 5 lat -  10 pkt
-     Doświadczenie zawodowe powyżej 5 lat – 20 pkt
 
Warunek ten będzie sprawdzany na podstawie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (zał. 6).

Miejsce  i sposób złożenia oferty

1)    Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
2)    Oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego oraz pozostałe Załączniki.
3)    Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy
4)    Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5)    Oferty należy przygotować w sposób czytelny. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
6)    Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
7)    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Każdy oferent  może złożyć tylko jedną ofertę  

Termin składania ofert:


Ofertę należy składać osobiście w siedzibie PCPR w Brzezinach (pok. 208, Il p.) lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5,  w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Szkolenie uważności i mindfullness” w  nieprzekraczalnym terminie do 22 sierpnia 2022 r.
Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego.
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Szubert – email: malgorzata.szubert@pcpr-brzeziny.pl
Tel. 46 874 21 68


Informujemy, że niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie analizy rynku na podstawie zasad Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonych Zarządzeniem nr 6/2014 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 25 maja 2014 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zmienionego zarządzeniem nr 15/2020 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie zmiany Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

Pełna treść



 

 

Do pobrania

Zobacz również: