ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPYTANIE OFERTOWE
w trybie analizy rynku
NA REALIZACJĘ USŁUGI –
TRANSPORT UCZESTNIKÓW W RAMACH ZADANIA „ Po pierwsze: zadbajmy o emocje”



w ramach zadania „Po pierwsze: zadbajmy o emocje” finansowanego z budżetu
Wojewody Łódzkiego dla jednostek samorządu terytorialnego w formie dotacji celowej przeznaczonej na dofinansowanie zadań w zakresie wspierania rodziny w ramach konkursu SAMORZĄD PRZYJAZNY RODZINIE 2022

Nazwa oraz adres Zamawiającego
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konstytucji 3-go Maja 3/5, 95-060 Brzeziny
NIP 833-13-40-225

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest transport uczestników na poszczególne formy aktywności w ramach zadania „Po pierwsze: zadbajmy o emocje”

Opis przedmiotu zamówienia

1) dowóz grupowy maksymalnie 10 uczestników z miejsca zamieszkania na terenie powiatu brzezińskiego do miejsca aktywności na terenie powiatu brzezińskiego
2) okres dowozu: 3 miesiące (wrzesień 2022 – listopad 2022.)
3) częstotliwość aktywności:
•    Wrzesień: 4 spotkania w miesiącu (4 x 2 godz.)
•    Październik: 4 spotkania w miesiącu (4 x 2 godz.)
•    Listopad: 4 spotkania w miesiącu (4 x 3 godz.)
4) trasa dowozu: miejsce zamieszkania uczestników – miejsce aktywności na terenie powiatu brzezińskiego i z powrotem
5) szacowana liczba kilometrów na całkowite wykonanie zadania – 1200 km,

Szczegółowy harmonogram dowozów uzgodniony zostanie miedzy Zamawiającym a Wykonawcą co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem poszczególnych działań.
Na 14 dni przed rozpoczęciem pierwszej aktywności Zamawiającemu zostaną przekazane dane teleadresowe uczestników.


Warunki realizacji zamówienia

Wymagania stawiane Wykonawcom:
•    obywatelstwo polskie,
•    pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
•    niekaralność za przestępstwa umyślne,
•    transport winien być zorganizowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U.2018.1990),
•    wykonawca powinien posiadać koncesję lub licencję na przewóz osób oraz dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
•    wykonawca zapewnia dowóz uczestników z ich miejsca zamieszkania do miejsca aktywności i z powrotem  ubezpieczonym pojazdem (OC i NNW pasażerów),
•    pojazd musi być sprawny technicznie, spełniać wszystkie wymogi określone                                                 w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32 z dnia 26 lutego 2003 r. poz. 262),
•    kierowca musi posiadać uprawienia do kierowania pojazdem kat. D oraz przewozu osób,
•    w przypadku awarii pojazdu lub innych nieprzewidzianych zdarzeń organizator zobowiązuje się podstawić niezwłocznie inny sprawny pojazd.

 
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Formularz ofertowy- załącznik nr 1
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 3
Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4
Zgoda na publikację danych – załącznik nr 5

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.

Inne istotne warunki zamówienia

•    Wykonawca poda w formularzu ofertowym cenę w PLN, w cenie należy uwzględnić należne podatki w tym podatek od towarów i usług (kwoty należy podawać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).
•    Cena musi obejmować wykonanie całego zamówienia.
•    Z możliwości wykonania zamówienia wykluczeni są Wykonawcy powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane  z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy polegające  w szczególności na:
a)    uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b)    posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c)    pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d)    pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
•    Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
•    Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie, a także do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
•    Postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
•    Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku informacja o zmianie zostanie zamieszczona na stronie, na której zamieszczone  zostało zapytanie. Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli będzie to konieczne z uwagi na zakres wprowadzonych zmian.
•    Upublicznienie niniejszego zapytania ofertowego nie zobowiązuje Zamawiającego do akceptacji żadnej z ofert złożonych przez Oferentów oraz zawarcia umowy z Oferentem, jak również składania wyjaśnień co do powodów lub odrzucenia oferty.
•    W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty.
•    W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności Wykonawcą.
•    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
•    W przypadku unieważnienia niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego z jakiegokolwiek tytułu związanego z realizacją niniejszego postępowania, za wyjątkiem odszkodowania za szkody wyrządzone umyślnie.
•    Od wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
•    Zamawiający poprawi w ofertach:
o    oczywiste omyłki pisarskie,
o    oczywiste omyłki rachunkowe
•    Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury/rachunku, zgodnie z umową/zamówieniem.
•    Podstawą do wystawienia faktury/rachunku za wykonaną usługę będzie protokół odbioru.
Kryteria wyboru oferty

Kryterium wyboru
Kryterium wyboru jest cena oraz spełnianie warunków określonych powyżej.
Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w realizacji podobnego typu usług.


Miejsce  i sposób złożenia oferty

1)    Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
2)    Oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem określonym  w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego oraz pozostałe Załączniki.
3)    Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy
4)    Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5)    Oferty należy przygotować w sposób czytelny. Oferty nieczytelne zostaną odrzucone.
6)    Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany powinny być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
7)    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Każdy oferent  może złożyć tylko jedną ofertę  
Termin składania ofert:
Ofertę należy składać osobiście w siedzibie PCPR w Brzezinach (pok. 208, Il p.) lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5,                                    w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Transport uczestników w ramach zadania „Po pierwsze zadbajmy o emocje”  w  nieprzekraczalnym terminie do 10 sierpnia 2022 r.
Decyduje data faktycznego wpływu oferty do Zamawiającego.
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Szubert – tel. 46 874 21 68


Informujemy, że niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie analizy rynku na podstawie zasad Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych wprowadzonych Zarządzeniem nr 6/2014 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 25 maja 2014 roku w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zmienionego zarządzeniem nr 15/2020 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie zmiany Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej  w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

Formularz ofertowy- załącznik nr 1
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 3
Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 4
Zgoda na publikację danych – załącznik nr 5

Pełna treść zapytania


Do pobrania

Zobacz również: