ZAPYTANIE OFERTOWE - Dowóz pełnoletnich wychowanków do Punktu Poradnictwa Specjalistycznego w ramach projektu Centrum Wsparcia Rodziny

 

Brzeziny, 03.02.2025 r.

 

 

Znak sprawy: PZ.0811.7.2025

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH PROJEKTU

Centrum Wsparcia Rodziny

 

W związku z realizacją projektu nr FELD.07.12-IP.01-0032/23 pn. Centrum Wsparcia Rodziny współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 - 2027, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach zaprasza do składania ofert na:

 

Dowóz pełnoletnich wychowanków do Punktu Poradnictwa Specjalistycznego w ramach projektu Centrum Wsparcia Rodziny

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

95-060 Brzeziny

ul. Konstytucji 3 Maja 3/5

 

adres do korespondencji:

95-060 Brzeziny

ul. Marii Skłodowskiej – Curie 16

 

2. Tryb udzielania Zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w oparciu o „Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych” wprowadzony zarządzeniem Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 r., z uwzględnieniem art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. Zamówienie wyłączone jest ze stosowania zasady konkurencyjności.

 

3. Opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje indywidualny przewóz uczestników Projektu do Punktu Poradnictwa Specjalistycznego. Uczestnicy Projektu to pełnoletni wychowankowie pieczy zastępczej.

3.2. Usługi dowozu wykonywane będą na obszarze powiatu brzezińskiego i obejmą przewóz uczestników Projektu z miejsca zamieszkania do miejsca realizacji poradnictwa w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 16 oraz odwiezienie uczestników Projektu do domu po zakończonych zajęciach.

3.3. Planowany termin usługi to luty 2025 – styczeń  2027.

3.4. Planuje się dowóz 5 osób: 2 osoby z terenu gminy Dmosin, 1 osoba z terenu gminy Rogów i 2 osoby z terenu miasta Brzeziny. Każda z osób może odbyć 2 spotkania w Punkcie Poradnictwa w miesiącu.

3.5. Szczegółowy harmonogram dowozu wraz z wyznaczonymi trasami zostanie przekazany Wykonawcy na 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usługi transportowej.

3.6. Wykonawca będzie zobowiązany do przewozu Uczestników Projektu ze wskazanych miejsc zamieszkania, przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego przed rozpoczęciem świadczenia usług. Trasa może ulec zmianie, o czym Zamawiający będzie na bieżąco informował Wykonawcę, np. ze względu na absencję/rezygnację/zmianę Uczestnika Projektu mieszkającego w danej miejscowości. Wykonawca tak wyznaczy trasę, aby ilość przejechanych kilometrów była jak najbardziej ekonomiczna, a czas przebywania Uczestników Projektu w podróży jak najkrótszy. Wyznaczona trasa podlega akceptacji przez Zamawiającego.

3.7. Orientacyjna liczba kilometrów łącznie w czasie trwania umowy wynosi ok. 9 600 km.

Z uwagi na specyficzny rodzaj przedmiotu zamówienia nie ma możliwości dokładnego oszacowania liczby kilometrów.

3.8. Liczba kilometrów może ulec zmianie np. w związku ze zmienną frekwencją Uczestników Projektu, zmianą Uczestników Projektu korzystających z usługi transportowej, organizowanymi wydarzeniami, itp. Ilość może również ulec zmianie w związku z możliwym opóźnieniem rozpoczęcia wsparcia  w ramach projektu Centrum Wsparcia Rodziny.

 

4. Forma zatrudnienia

Umowa/ Umowa zlecenia zarówno w ramach wykonywanej działalności gospodarczej, jak i w ramach osobistego świadczenia usług.

 

5. Miejsce realizacji:

Powiat brzeziński

 

6. Zasady świadczenia zamówienia:

 

Szczegółowy harmonogram realizacji warsztatów ustalony zostanie, biorąc pod uwagę dyspozycyjność uczestników. Harmonogram stanowić będzie załącznik do Umowy.  

 

W ramach świadczonych usług Wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do prowadzenia karty drogowej wg wzoru przekazanego przez Zamawiającego.

 

 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:

Wymagania stawiane Wykonawcom:

- obywatelstwo polskie,

- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

- niekaralność za przestępstwa umyślne,

- posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,   o ile wynika to z odrębnych przepisów,

- posiadanie aktualnej licencji uprawniającej do przewozu osób,

- posiadanie środka transportu sprawnego technicznie i posiadającego odpowiednie   ubezpieczenia.

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych  do oferty dokumentów i oświadczeń.

 

8. Wykluczenie Wykonawcy

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:

1.    Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

2.    Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietna 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego  (Dz.U.2024.507 t.j.).

 

 

9. Wymagane dokumenty

·         Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.

·         Oświadczenie dotyczące spełniania warunków, o których mowa w pkt. 7 zapytania, stanowiący załącznik nr 2.

·         W przypadku osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą – kopie wpisu do rejestru działalności gospodarczej.

·         Oświadczenie, iż Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – Załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. 

·         Oświadczenie, iż Wykonawca nie jest wykluczany na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego

·         Klauzula informacyjna stanowiąca załącznik nr 3.

10. Opis sposobu przygotowania i składania dokumentów:

 

1.       Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.       Wykonawca wskazuje w ofercie cenę netto i brutto za jeden kilometr. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT (jeśli dotyczy).  W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi słownie i cyfrowo za wiążącą zamawiający uznawać będzie wartość podaną słownie.

3.       Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty wypłacane bezpośrednio wykonawcy, ale także koszty wypłacane na jego rzecz.

4.       Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie w okresie jej trwania.

5.       Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, korespondencyjnie,  za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub mailowej, na poniższe dane teleadresowe:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Marii Skłodowskiej – Curie 16, 95-060 Brzeziny,

e-mail: pcpr@powiat-brzeziny.pl

z dopiskiem: Dowóz pełnoletnich wychowanków do Punktu Poradnictwa Specjalistycznego  w terminie do dnia 15 lutego 2025 r. do godz. 12:00 (decyduje data wpływu do Ośrodka).

Osoba do kontaktu: Małgorzata Szubert; email: m.szubert@interia.pl

6.       Zamawiający nie odsyła nadesłanych dokumentów aplikacyjnych. 

 

11. Kryteria wyboru oferty:

Cena – 100%

W celu obliczenia ceny i jej porównania zamawiający oblicza wszelkie koszty, które musi ponieść w związku z realizacja płatności na rzecz Wykonawcy, w tym wszelkich danin publicznych, które musi uiścić  w imieniu Wykonawcy jako płatnik.

 

12. Informacje dodatkowe:

1.       Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania rozstrzygnięcia postępowania.

2.       Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych, mogą nie być rozpatrywane.

3.       Informacja o wyniku postępowania zamieszczona zostanie na stronie internetowej www.pcpr-brzeziny.pl.

4.       Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie będą powiadamiani.

5.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

6.       Oferta ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożona na wzorze oferty dołączonym do niniejszego zapytania.

7.       Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni albo do wyboru innej oferty. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu braku środków)

8.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny bez wyłonienia wykonawcy.

 

13. Obowiązek informacyjny / Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

W związku z obowiązkiem stosowania od dnia 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie:

1. Administrator danych osobowych Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie reprezentowane przez Dyrektora, adres: Brzeziny, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, e-mail: pcpr@powiat-brzeziny.pl

2. Inspektor Ochrony Danych. Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl z dopiskiem „PCPR Brzeziny” lub pisemnie na adres administratora.

3. Podstawy prawne, cel przetwarzania. Podstawy prawne przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO - przetwarzanie w celu niezbędnym do wypełnienia obowiązków i wykonywania szczególnych praw w dziedzinie zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej, w związku z rozpatrzeniem wniosku o dofinansowanie ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, art.6 ust.1 lit. f RODO - ewentualnego ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami, a także w celach dowodowych, w ramach sprawowania wymiaru sprawiedliwości przez sądy, będących realizacją prawnie uzasadnionego interesu Administratora. W przypadku danych, których obowiązek podania nie wynika z przepisu prawa, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody - w celu wynikającym z treści wniosku/w celu ułatwienia kontaktu. W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

4. Odbiorcy danych. Odbiorcą danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).

5. Przekazywanie danych osobowych poza EOG. Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

6. Okres przechowywania danych osobowych. Pani/Pana dane przechowywane będą do czasu realizacji celów przetwarzania oraz zgodnie Powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r.

 

o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

7. Prawa osób, których dane dotyczą. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

8. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych gromadzonych w dokumentacji jest wymogiem ustawowym. Brak podanie danych uniemożliwi rozpatrzenie wniosku. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą.

9. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

 

 

Załączniki:                  

1.       Załącznik nr 1 – Formularz oferty

2.       Załącznik nr 2 – Oświadczenia

3.       Załącznik nr 3 – Klauzula

4.       Załącznik nr 4 – Oświadczenie o braku powiązań

5.       Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku wykluczeń

 

Do pobrania

Zobacz również: