ZAPYTANIE OFERTOWE

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

 

 

 

Brzeziny, dnia 18 lipca 2022 r.

 

Zapytanie ofertowe na realizację usługi w postaci przeprowadzenia szkolenia dla opiekunów faktycznych i rodzin osób niepełnosprawnych  w ramach projektu „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych”

NR 03/BCUŚ/2022

 I.               ZAMAWIAJĄCY

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Konstytucji 3 Maja 3 /5

95-060 Brzeziny

NIP: 833-13-40-225

 II.            OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na przeprowadzeniu szkoleń dla opiekunów faktycznych i rodzin osób niepełnosprawnych w wymiarze po 30h  dla trzech  15 osobowych grup, współfinasowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej Oś Priorytetowa 09 – IX Włączenie społeczne, Działanie 02 – IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie 01 – IX 2.1 Usługi społeczne i zdrowotne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. Projekt pod nazwą „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych”, nr projektu RPLD. 0902.01 – 10 – A015/19.

 

Celem szkoleń będzie podniesienie wiedzy i rozwijanie umiejętności związanych ze sprawowaniem opieki w rodzinach osób z niepełnosprawnością, osób starszych lub chorych i podniesienie jakości życia osób przebywających w domu.

 

Tematyka szkoleń ma obejmować:

- umiejętności interpersonalne opiekunów,

- organizacja opieki nad chorym przewlekle,

- zachowania trudne osób niepełnosprawnych (agresja, autoagresja),

- higiena osobista osób niepełnosprawnych i w podeszłym wieku

- profilaktyka i przebieg schorzeń wieku podeszłego

- seksualność osób niepełnosprawnych fizycznie i intelektualnie

- higiena psychiczna opiekunów osób niepełnosprawnych i w podeszłym wieku.

 

Termin realizacji zamówienia: sierpień 2022 r. – wrzesień 2023 r.  oraz kwiecień 2023 r. – maja 2023 r.

Planowy wymiar godzinowy 30h na każdą 15 osobową grupę (3 grupy), ( 5 dni po 6 godzin) -łącznie 90h

 

Miejsce realizacji  zadania: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach ul. Konstytucji 3 Maja 3/5 95-060 Brzeziny

 

  Wykonawca zobowiązany jest do:

1)posiadania uprawnień  wymaganych dla prowadzenia działalności w zakresie zamówienia.

2) Posiadania przez bezpośrednich wykonawców – osoby prowadzące szkolenie minimum trzyletniego doświadczenia w prowadzeniu działalności szkoleniowej i posiadający wiedzę i doświadczenie w zakresie fizjoterapii, psychologii, seksuologii

3) podania danych osoby/ osób prowadzących szkolenie,

4) opracowania programu szkolenia i przekazania go do akceptacji Zamawiającego,

5) zapewnienia suszu konferencyjnego oraz jednego posiłku ciepłego dla każdego uczestnika szkolenia w każdym dniu szkolenia.

6) opracowania i wydrukowania certyfikatów ukończenia szkolenia w liczbie odpowiadającej licznie osób uczestniczących w szkoleniu

7) złożenie sprawozdania i informowania o przebiegu wykonywania usługi na każde żądanie Zamawiającego,

8) prowadzenia dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego.

 

Wynagrodzenie za realizację zamówienia będzie wypłacane na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę każdorazowo po dokonaniu usługi , przelewem  bankowym na konto wskazane na fakturze VAT. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru podpisany   przez  obie strony.

 

Termin płatności -  14 dni od daty otrzymania f-ry. po zakończeniu każdego ze szkoleń

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom przez których rozumie się osoby trzecie prowadzący, choćby osobiście, własną działalność gospodarczą.

 

III.          Warunki udziału w postępowaniu

 

W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają poniższe kryteria:

  1. Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym,
  2. Posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej
  3. Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, przez co rozumie się posiadanie wiedzy i doświadczenia w zakresie fizjoterapii, psychologii, seksuologii
  4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Inne istotne warunki zamówienia:

 

  1. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień Publicznych.

 

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie.

 

  1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty.

 

  1. W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego na podstawie zasad Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest niższa niż kwota 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem NR 6/2014 Dyrektora Powiatowego Centrum pomocy rodzinie w Brzezinach z dnia 25 maja 2014 r/ w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, zmienionego Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 r.

 

IV.          SZCZEGÓŁOWY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy:

Sierpień 2022 r. – wrzesień 2022 r. oraz kwiecień 2023 r. maj 2023 r.

 

V.             OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

Oferta powinna być:

  1. Sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego zapytania lub w takiej samej formie i treści,
  2. Opatrzona pieczątka firmową,
  3. Posiadać datę sporządzenia,
  4. Zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  5. Podpisami czytelnie przez wykonawcę.

 

Załączniki do oferty stanowią::

  1. Klauzula informacyjna RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 2,
  2. Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3,
  3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 4,
  4. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie z treścią załącznika nr 5
  5. Kserokopia nadania uprawnień do prowadzenia działalności szkoleniowej,
  6. Wykonawcy będący przedsiębiorcami zobowiązani są dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

 

 VI.          MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

  1. Oferty należy składać osobiście w siedzibie PCPR w Brzezinach ( II piętro, pok. 212), lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, 95-060 Brzeziny, w zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed terminem otwarcia, z dopiskiem: Oferta na przeprowadzenie szkolenia w projekcie  „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych” lub elektronicznie za pośrednictwem e- meila pcpr.brzeziny@poczta.fm  w nieprzekraczającym terminie  do 1 sierpnia 2022 r. do godz. 12.00
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

 VII.        KRYTERIA OCENY OFERTY

 

1. Ocenie będą podlegały oferty:

- złożone przez wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu,

- nie zostały odrzucone.

 

2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

 

Cena ofertowa – 100%

 

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana podlegająca ocenie oferta zawierająca najniższą cenę ofertową.

 

Wskazana cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

 VIII.      TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Ustala się 30 dniowy termin związania złożoną ofertą, liczony od ostatecznego terminu składania ofert.

 

 IX.          DODATKOWE INFORMACJE

 

1. Złożenie jednej ważnej oferty, upoważnia  Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy.

2. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.

3. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym  zostanie przekazana informacja w sposób analogiczny do przedmiotowego zapytania.

4. Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

5.Organizator niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o jego wyniku albo o zamknięciu bez dokonania wyboru.

 X.            ZAŁĄCZNIKI

 

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,

Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO,

Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO,

Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych,

Załącznik nr 6  - Wzór umowy.

 

Pełna treść

Galeria

Do pobrania

Zobacz również: