Zapytanie ofertowe Nr 02/BCUŚ/2022

Brzeziny, dnia 12 maja 2022 r.


Zapytanie ofertowe na realizację usługi w postaci dowozu uczestników na grupę wsparcia  oraz dowozu sprzętu rehabilitacyjnego w projekcie  „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych”
NR 02/BCUŚ/2022


I.    ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Konstytucji 3 Maja 3 /5
95-060 Brzeziny
NIP: 833-13-40-225

II.    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Wspólny słownik zamówień (CPV)
60000000-8 – usługi transportowe

 Przedmiotem zamówienia jest transport 10 uczestników projektu „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych”  oraz transport sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego,  współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej Oś Priorytetowa 09 – IX Włączenie społeczne, Działanie 02 – IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie 01 – IX 2.1 Usługi społeczne i zdrowotne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. Projekt pod nazwą „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych”, nr projektu RPLD. 0902.01 – 10 – A015/19.

Zadanie nr 1 Transport uczestników projektu „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych” na Grupę Wsparcia
Dowóz grupowy maksymalnie 10 uczestników projektu (również na wózkach inwalidzkich) z miejsca zamieszkania (powiat brzeziński) do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie ul. Konstytucji 3 Maja 3/5 oraz dowóz tych osób z powrotem do miejsca zamieszkania, tuż po zakończeniu spotkania.  Szczegółowy harmonogram dowozu uzgodniony zostanie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą
Termin realizacji zamówienia: maj 2022 r. - wrzesień 2022 r.  oraz marzec 2023 r. – maj 2023 r.
Planowy wymiar godzinowy Grupy Wsparcia: 2 spotkania miesięcznie po 2 godziny
Szacowana maksymalna liczba kilometrów na całkowite wykonanie zadania – 1600 km

Zadanie nr 2 Transport sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego w projekcie „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych”
Dowóz sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego z siedziby  Wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego  w Brzezinach ul. Moniuszki 24  lub z siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinnie w  Brzezinach ul. Konstytucji 3 maja 3/5 do miejsca zamieszkania uczestnika projektu oraz dowóz tego sprzętu z powrotem do siedziby Zamawiającego
Termin realizacji zamówienia: maj 2022 – maj 2023 r.
Szacowana maksymalna liczba kilometrów: 2600 km

Miejsce realizacji obu zadań: powiat brzeziński

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania, tj. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 zadanie, na kilka zadań bądź   na wszystkie zadania.

Szacunkowa maksymalna, całkowita w okresie realizacji zamówienia, liczba kilometrów (dla obu zadań) : 4200 km

Dla każdego zadania zostanie zawarta odrębna umowa według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego zapytania.


    Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Posiadania uprawnień  wymaganych dla prowadzenia działalności w zakresie objętym daną częścią zamówienia.
2)  Zapewnienia przewozu osób lub sprzętu rehabilitacyjnego i wspomagającego pojazdem lub pojazdami:
a)  w należytym stanie technicznym (potwierdzonym aktualnymi badaniami technicznymi),
b) gwarantującymi bezpieczne warunki sanitarne, czystość i komfort podróży
c) objętych ubezpieczeniem OC i NW,
3) Zapewnienia doświadczonych kierowców do realizacji zamówienia, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolnych do wykonania zamówienia,
4) Informowania o przebiegu wykonywania usługi na każde żądanie Zamawiającego,
5) Prowadzenia dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego.

Wynagrodzenie za realizację zamówienia będzie wypłacane na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę każdorazowo po dokonaniu usługi , przelewem  bankowym na konto wskazane na fakturze VAT. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru podpisany   przez  obie strony.
 
Termin płatności -  14 dni od daty otrzymania f-ry.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia        podwykonawcom.

III.    Warunki udziału w postępowaniu

W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy , którzy spełniają poniższe kryteria:
1.    Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym,
2.    Posiadają licencję na prowadzenie dzielności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego  i w zakresie nieregularnego przewozu osób,
3.    Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
4.    Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
5.    Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Inne istotne warunki zamówienia:
 
1.    Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r Prawo zamówień Publicznych.

2.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie.

3.    W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty.

4.    W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

5.    Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego na podstawie zasad Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest niższa niż kwota 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem NR 6/2014 Dyrektora Powiatowego Centrum pomocy rodzinie w Brzezinach z dnia 25 maja 2014 r/ w sprawie wprowadzenia Regulaminu Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30 000 euro, zmienionego Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 r.

IV.    SZCZEGÓŁOWY TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy:
Dla zadania nr 1
maj 2022 r. – wrzesień 2022 r. oraz marzec 2023 r. – maj 2023 r.
Dla zadania nr 2
maj 2022 r. - maj 2023 r.

V.    OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna być:
1.    Sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego zapytania lub w takiej samej formie,
2.    Opatrzona pieczątka firmową,
3.    Posiadać datę sporządzenia,
4.    Zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
5.    Podpisami czytelnie przez wykonawcę.

Załączniki do oferty stanowią::
1.    Klauzula informacyjna RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 2,
2.    Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3,
3.    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 4,
4.    Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie z treścią załącznika nr 5
5.    Kserokopia licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego (dotyczy części pierwszej) i w zakresie nieregularnego przewozu osób (dotyczy części drugiej),
6.    Wykonawcy będący przedsiębiorcami zobowiązani są dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.


VI.    MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferty należy składać osobiście w siedzibie PCPR w Brzezinach ( II piętro, pok. 212), lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, 95-060 Brzeziny, w zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed terminem otwarcia, z dopiskiem: Oferta na realizację usługi w postaci dowozu uczestników na grupę wsparcia  oraz dowozu sprzętu rehabilitacyjnego w projekcie  „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych” lub elektronicznie za pośrednictwem e- meila pcpr.brzeziny@poczta.fm  w nieprzekraczającym terminie  do 20 maja 2022 r. do godz. 12.00
2.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane

VII.    KRYTERIA OCENY OFERTY

1. Ocenie będą podlegały oferty:
- złożone przez wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postepowaniu,
- nie zostały odrzucone.
2. Każde z zadań, na które ofertę złoży Wykonawca będzie podlegało odrębnej ocenie
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Cena ofertowa – 100%

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana podlegająca ocenie oferta zawierająca najniższą cenę ofertową.

Wskazana cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

VIII.    TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Ustala się 30 dniowy termin związania złożoną ofertą, liczony od ostatecznego terminu składania ofert.


IX.    DODATKOWE INFORMACJE

1. Złożenie jednej   ważnej oferty, upoważnia  Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.
3. Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym  zostanie przekazana informacja w sposób analogiczny do przedmiotowego zapytania.
4. Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
5.Organizator niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o jego wyniku albo o zamknięciu bez dokonania wyboru.

X.    ZAŁĄCZNIKI

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO,
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO,
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych,
Załącznik nr 6  - Wzór umowy.

Do pobrania

Zobacz również: