
Brzeziny, dnia 20 listopada 2025 r.
Zapytanie ofertowe na dostawę suszu konferencyjnego dla 15 uczestników Centrum Aktywności Seniora – Klub Seniora II w ramach projektu „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II”
NR 09/BCUŚII/2025
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. J. Kilińskiego 2B
95-060 Brzeziny
NIP: 833-13-40-225
REGON 750735330
działające w imieniu Powiatu Brzezińskiego
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania FELD.07.09 „Usługi społeczne i zdrowotne" w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027. Projekt pod nazwą Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II nr projektu FELD.07.09-IP.01-0007/23-00.
Zamówienie poniżej 130 tys. PLN netto udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
CPV 15895000-8 Szybkie przekąski
Data publikacji zapytania ofertowego 20 listopada 2025 r.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa suszu konferencyjnego dla 15 uczestników Centrum Aktywności Seniora – Klub Seniora II w ilości 251 osobodni, w postaci kawy rozpuszczalnej – minimum 2 opakowania po 300g. miesięcznie, kawy mielonej – minimum 4 opakowania po 300g. miesięcznie, herbaty w torebkach: czarna – minimum 3 opakowania po 100 torebek miesięcznie, zielona minimum 2 opakowania miesięcznie po 50 torebek, owocowej – różne smaki - minimum 5 opakowań miesięcznie po 20 torebek, soki – równe smaki – minimum 40 opakowań po 1l, woda mineralna gazowana – minimum 10 butelek 1.5l miesięcznie, woda mineralna niegazowana - minimum 10 butelek po 1,5 l miesięcznie, cukier - minimum 5 kg miesięcznie, cytryna – minimum 2 kg miesięcznie, mleko do kawy – minimum 10 litrów miesięcznie, susz konferencyjny: minimum 10 rodzajów ciastek po 10 paczek miesięcznie, paluszki słone - minimum 3 paczki miesięcznie, cukierki czekoladowe - minimum 3 kg miesięcznie, w ramach projektu Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach ul. J. Kilińskiego 2B, 95-060 Brzeziny tel. 46 819-61-10 lub 46 819 61 12 e-mail pcpr@powiat-brzeziny.pl
Ze względu na realizację podstawowego celu zasady konkurencyjności transparentność (przejrzystość) oraz równego traktowania wykonawców istnieje konieczność publikacji danych osobowych zawartych w ofercie (niezbędne dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania i cena oferty) zgodnie z art. 6 ust. 1pkt. b RODO na stronie internetowej PCPR.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia dokumentów załączonych do oferty lub wyjaśnienia treści złożonych ofert.
W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego na podstawie zasad Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest niższa niż kwota 130 000,00 zł wprowadzonego Zarządzeniem nr 6/2014 Dyrektora Powiatowego Centrum pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 25 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.
III. W POSTĘPOWANIU OFERTOWYM NIE MOGĄ BRAĆ UDZIAŁU:
1. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
2. Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietna 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2024.507 t.j.).
IV. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJ ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia : 1 grudnia 2025 r. – 30 listopada 2026 r.
Miejsce realizacji zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach ul. Kilińskiego 2B, 95 -060 Brzeziny
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna być:
- sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do przedmiotowego zapytania lub w takiej samej formie.
- opatrzona pieczątką firmową,
- posiadać datę sporządzenia,
- zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, numer NIP
- podpisana czytelnie przez wykonawcę
Załączniki do oferty stanowią:
- Klauzula informacyjna RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 2
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 3
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 4
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie z treścią załącznika nr 5
- Oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zgodnie z treścią załącznika nr 6
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty można składać:
- osobiście w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, 95-060 Brzeziny ul. Kilińskiego 2B
- drogą mailową na adres pcpr@powiat-brzeziny.pl
- pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach ul. Kilińskiego 2B, 95-060 Brzeziny w zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed terminem otwarcia z dopiskiem „Dostawa szybkich przekąsek oraz suszu konferencyjnego w ramach projektu Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27 listopada 2025 r. do godz. 10.00
Oferty zawierające błędy, niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane z zastrzeżeniem Rozdziału III.
VII. KRYTERIA OCENY OFERTY
Ocenie będą podlegały oferty :
- złożone przez Wykonawców, które spełniają warunki udziału w postępowaniu i nie podlegają wykluczeniu,
- są kompletne z zastrzeżeniem Rozdziału III , nie zawierają błędów i zostały złożone w terminie w sposób wskazany wyżej.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa – 100%
Weryfikacja ceny polegać będzie na sprawdzeniu czy wartość poszczególnych ofert nie przekracza kwoty środków ( ceny jednostkowej usługi dostawy suszu konferencyjnego) przeznaczonych na cel sformułowany w zapytaniu ofertowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę budżetową.
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana podlegająca ocenie oferta zawierająca najniższą cenę ofertową.
Uwaga: wskazana cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Ustala się 30 dniowy termin związania złożoną ofertą, liczony od ostatecznego terminu składania ofert.
IX. DODATKOWE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja w sposób analogiczny do przedmiotowego zapytania.
Złożenie tylko jednej oferty upoważnia Zamawiającego do rozstrzygnięcia postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta, albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zamawiający niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
X. ZAŁĄCZNIKI
Załącznik nr 1 – Formularz oferty
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO,
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO,
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,
Załącznik nr 5- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych,
Załącznik nr 6 - Oświadczenie o braku wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.



