ZAPYTANIE OFERTOWE W RAMACH PROJEKTU „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II NR 01/BCUŚII/2025

 

W związku z realizacją projektu nr FELD.07.09-IP.01-0007/23 pn. Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 - 2027, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach zaprasza do składania ofert na:

 

Świadczenie usług terapii zajęciowej w Mieszkaniach Wspomaganych w  projekcie Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

95-060 Brzeziny

ul. Konstytucji 3 Maja 3/5

 

2. Tryb udzielania Zamówienia

Zamówienie poniżej 130 tys. PLN netto udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.

 

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego na podstawie zasad Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest niższa niż kwota
130 000,00 zł wprowadzonego Zarządzeniem nr 6/2014 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 25 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zmienionego Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 r. 

 

 

3. Opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje:

1)      organizowanie i przeprowadzanie treningów:

a)      kulinarnych  w ramach dostarczonych przez Zamawiającego produktów spożywczych, 

b)      spędzania czasu wolnego (rozwój zainteresowań, umiejętności aktywnego i kreatywnego spędzania czasu);

2) podejmowanie z mieszkańcami aktywności artystycznej, prac manualnych z wykorzystaniem materiałów dostarczonych przez Zamawiającego;

3) opracowywanie i realizacja we współpracy z pracownikiem socjalnym i psychologiem indywidualnych planów wsparcia mieszkańców;

4)  usprawnianie mieszkańców Mieszkań Wspomaganych, rozwijanie ich zainteresowań, pasji oraz

mobilizowanie do aktywności;

5) współpraca z placówkami kulturalnymi, oświatowymi, pomocowymi i innymi w celu uatrakcyjnienia oferty zajęć terapeutycznych dla mieszkańców Mieszkań Wspomaganych.

 

Łączny wymiar godzin usługi terapii zajęciowej:  690h zegarowych w okresie od 01.02.2025 r.  do 31.12.2026 r.  Planuje się 30h miesięcznie terapii zajęciowej z maksymalnie z 12 mieszkańcami Mieszkań Wspomaganych.

Wsparcie realizowane w budynku Mieszkań Wspomaganych  Dabrowa 2B , 95-047 Jeżów, na terenie powiatu brzezińskiego.

 

Ze względu na realizację podstawowego celu zasady konkurencyjności transparentność (przejrzystość) oraz równego traktowania wykonawców istnieje konieczność publikacji danych osobowych zawartych w ofercie (niezbędne dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania i cena oferty) w Bazie Konkurencyjności zgodnie z art. 6 ust. 1pkt. b RODO jak również na stronie internetowej PCPR.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.

 

 Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie.

 

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia dokumentów załączonych do oferty lub wyjaśnienia treści złożonych ofert.

 

W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 

 

4. Forma zatrudnienia

Umowa zlecenia zarówno w ramach wykonywanej działalności gospodarczej, jak i w ramach osobistego świadczenia usług.

 

5. Miejsce realizacji:

Głównym miejscem świadczenia usług jest siedziba Mieszkań Wspomaganych 95-047 Jeżów,       Dąbrowa 2B.

Zamawiający nie pokrywa kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy do miejsca świadczenia usługi.

 

 

 

 

6. Zasady realizacji zamówienia:

 

 

W ramach świadczonych usług Wykonawca będzie dodatkowo zobowiązany do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji projektowej, obejmującej m.in. dziennik udzielanego wsparcia oraz listy obecności uczestników, wg wzorów przekazanych przez Zamawiającego.

 

 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełnienia:

 

Oferent lub osoba wskazana przez Oferenta do bezpośredniej realizacji zamówienia musi spełniać łącznie poniższe warunki:

1.       posiadać pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych

2.       posiadać kwalifikacje zawodowe pozwalające na wykonywanie zawodu terapeuty zajęciowego: wykształcenie średnie medyczne w zawodzie terapeuta zajęciowy, lub ukończenie studiów wyższych na kierunku lub w specjalności terapia zajęciowa, ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego terapeuty zajęciowego lub dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zakresie terapeuty zajęciowego bądź uzyskanie dyplomu instruktora terapii zajęciowej;

3.    posiadać doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu, jaki obejmuje przedmiot zamówienia.

 

Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego do oferty załącznika nr 3, tj. wykazu osób wraz z dowodami potwierdzającymi wymagane kwalifikacje oraz oświadczeniami.

 

8. Wykluczenie Wykonawcy

W postępowaniu ofertowym nie mogą brać udziału:

1.    Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu lub są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

2.    Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietna 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego  (Dz.U.2024.507 t.j.).

 

 

 

 

9. Wymagane dokumenty

·         Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania

·         Wykaz osób stanowiący załącznik nr 3 wraz z kserokopiami dokumentów poświadczającymi wykształcenie i doświadczenie w świadczeniu usług tożsamych do wskazanych w przedmiocie zamówienia.

·         Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na publikację danych Wykonwacy, stanowiący załącznik nr 2.

·         W przypadku osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą – kopie wpisu do rejestru działalności gospodarczej.

·         Oświadczenie, iż Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo – Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. 

·         Oświadczenie, iż Wykonawca nie jest wykluczany na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – Załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego

·         Klauzula informacyjna stanowiąca załącznik nr 4.

10. Opis sposobu przygotowania i składania dokumentów:

 

1.       Wykonawca sporządza ofertę na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.       Wykonawca wskazuje w ofercie cenę całościową za wykonanie usługi terapii zajęciowej obejmującą wynagrodzenie prowadzącego. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie  z wyodrębnieniem podatku VAT (jeśli dotyczy).  W przypadku rozbieżności między kwotami podanymi słownie i cyfrowo za wiążącą zamawiający uznawać będzie wartość podaną słownie.

3.       Cena oferty powinna uwzględniać wszelkie koszty wypłacane bezpośrednio wykonawcy,                   ale także koszty wypłacane na jego rzecz.

4.       Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała zmianie w okresie jej trwania.

5.       Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, korespondencyjnie,                                     za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub mailowej a także przez Bazę Konkurencyjności, na poniższe dane teleadresowe:

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Kilińskiego 2B , 95-060 Brzeziny,

e-mail: pcpr@powiat-brzeziny.pl

z dopiskiem: Zapytanie ofertowe na świadczenie usług  terapii  zajęciowej w Mieszkaniach Wspomaganych w projekcie Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II, w terminie do dnia  24 stycznia 2025 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Zamawiającego).

Osoba do kontaktu: Małgorzata Gaworska, Aleksandra Swaczyna  e-mail pcpr.@powiat-brzeziny.pl tel. 46 819 61 10

6.       Zamawiający nie odsyła nadesłanych dokumentów aplikacyjnych. 

 

 

 

11. Kryteria wyboru oferty:

Cena – 100%

W celu obliczenia ceny i jej porównania zamawiający oblicza wszelkie koszty, które musi ponieść                         w związku z realizacja płatności na rzecz Wykonawcy, w tym wszelkich danin publicznych, które musi uiścić  w imieniu Wykonawcy jako płatnik.

 

12. Informacje dodatkowe:

1.       Złożenie jednej ważnej oferty upoważnia Zamawiającego do dokonania rozstrzygnięcia postępowania.

2.       Aplikacje, które wpłyną po wyżej wymienionym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych, mogą nie być rozpatrywane.

3.       Wykonawcy, których oferty nie zostaną wybrane, nie będą powiadamiani.

4.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

5.       Oferta ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożona na wzorze oferty dołączonym do niniejszego zapytania.

6.       Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni albo do wyboru innej oferty. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega sobie, podpisanie umowy po terminie związania ofertą za zgodą Wykonawcy z przyczyn obiektywnych występujących po stronie Zamawiającego (np. z powodu braku środków)

7.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny bez wyłonienia wykonawcy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13. Obowiązek informacyjny / Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

 Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, jak poniżej:

 

Dane Administratora Danych Osobowych

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach reprezentowane przez Dyrektora, ul. Konstytucji 3 Maja 5, 95-060 Brzeziny

Dane Inspektora Ochrony Danych

kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl z dopiskiem „PCPR Brzeziny” lub pisemnie na adres administratora

Cel i podstawa prawna przetwarzania

§  przeprowadzenie naboru na świadczenie usług terapii zajęciowej w Mieszkaniach Wspomaganych w projekcie Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II, na podstawie wytycznych  Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 oraz Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130000 zł obowiązującego w PCPR Brzeziny, a w przypadku wyboru Państwa oferty jako najkorzystniejszej również w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia dokumentacji z nią związanej tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit b, c RODO,

§  dochodzenia roszczeń i praw tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit f RODO,

§  realizacji obowiązków podatkowych tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit c, RODO

§  w przypadku przetwarzania danych dla celów nie wynikających                    z zawartej umowy przetwarzanie danych będzie możliwe w oparciu o udzieloną dobrowolnie zgodę wskazująca każdy odrębny cel przetwarzania tj.  na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO,

Odbiorcy danych osobowych

§  organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,

§  banki (realizacja płatności),

§  podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające), w szczególności dostawcy usług technicznych i organizacyjnych, dostawcy usług księgowych, kadrowych, prawnych i doradczych,

Przekazywanie danych osobowych poza EOG

Administrator nie przekazuje danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy

Okres przechowywania danych osobowych

Okres przechowywania danych osobowych kształtowany jest przez:

§  Okres wymagany dla archiwizacji dokumentów dotyczących projektu Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych II, dofinansowanego w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021 – 2027,

§  Powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w tym                                      w szczególności: dochodzenie roszczeń (okres przedawnienia roszczeń), prowadzenie ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej (5 lat od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy), zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez ustawy kompetencyjne                    i ustawę z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, 

§  do czasu wycofania zgody,

Prawa kontrahenta związane z danymi osobowymi

§  prawo dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii

§  prawo sprostowania oraz uzupełnienia danych,

§  prawo do usunięcia danych,

§  prawo do ograniczenia przetwarzania,

§  prawo do przenoszenia danych,

§  prawo wniesienia sprzeciwu,

§  jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo                           do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,

§  prawo wniesienia skargi do PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),

Podstawa obowiązku podania danych osobowych

§  W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się                        na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny,

§  W sytuacji, gdy przetwarzanie danych odbywa się w związku                                     z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie zapytania ofertowego, podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi konieczny warunek uczestnictwa w postępowaniu,

§  W sytuacji, gdy przetwarzanie danych odbywa się w związku                                     z wykonaniem umowy lub podjęciem działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, podanie danych jest dobrowolne, ale stanowi konieczny warunek umowny dla nawiązania współpracy i ewentualnego zawarcia umowy,

Informacja o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji i profilowaniu

W ramach działalności administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania

 

 

 

Załączniki:                  

1.       Załącznik nr 1 – Formularz oferty

2.       Załącznik nr 2 – Oświadczenia

3.       Załącznik nr 3 – Wykaz osób

4.       Załącznik nr 4 – Klauzula

5.       Załącznik nr 5 – Oświadczenie o braku powiązań

6.       Załącznik nr 6 – Oświadczenie o braku wykluczeń

 

 

 

 

Do pobrania

Zobacz również: