Zapytanie ofertowe na sprzęt wspomagający i pielęgnacyjny w projekcie „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych” NR 01/BCUŚ/2023

 I.                   ZAMAWIAJĄCY

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

ul. Konstytucji 3 Maja 3 /5

95-060 Brzeziny

NIP: 833-13-40-225

REGON 750735330

  

II.                OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej Oś Priorytetowa 09-IX Włączenie społeczne, Działanie 02-IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie 01-IX 2.1 Usługi społeczne i zdrowotne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020. Projekt pod nazwą Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych  nr projektu RPLD.0902.01-A015/19

 

Zamówienie poniżej 130 tys. PLN netto udzielane jest zgodnie z zasadą konkurencyjności oraz nie podlega przepisom ustawy  Prawo Zamówień Publicznych. Dokumentem regulującym są Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków  w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Opublikowane jest na stronie Powiatowego centrum pomocy Rodzinie w Brzezinach www.pcpr-brzeziny.pl oraz w Bazie Konkurencyjności Funduszy Europejskich.

 CPV 33196200 – 2 Sprzęt dla niepełnosprawnych

 CPV 33193000 – 9 pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

 Data publikacji zapytania ofertowego 1 sierpnia 2023 r.

  

Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego w ramach projektu Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych realizowanego przez Powiatowe Centrum  Pomocy Rodzinie w Brzezinach ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, 95-060 Brzeziny tel. 46 874-21-67 e-mail pcpr.brzeziny@poczta.fm

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 , będący zestawieniem składników przedmiotu dostawy.

 

Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy.

 

Zaoferowany sprzęt musi być sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów i czynności naprawczych i regulacyjnych.

 

Wykonawca ma obowiązek dostarczyć sprzęt wspomagający i pielęgnacyjny do wskazanego miejsca wraz z wniesieniem tj. 95-060 Brzeziny ul. Konstytucji 3 Maja 3/5 wraz z obowiązującą dokumentacją np. kartą gwarancyjną.

 

Zamawiający wymaga przedstawienia kart katalogowych do każdej pozycji z oferty.

 

Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny w okresie gwarancji. Wykonawca w przypadku awarii sprzętu będzie zobowiązany do odbioru, naprawy i oddania go do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni od daty odbioru sprzętu przez Wykonawcę.

 

Okres gwarancji na dostarczony sprzęt wspomagający i pielęgnacyjny powinien wynosić minimum 24 miesiące.

 

Ze względu na realizację podstawowego celu zasady konkurencyjności transparentność (przejrzystość) oraz równego traktowania wykonawców istnieje konieczność publikacji danych osobowych zawartych w ofercie (niezbędne dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania i cena oferty) w Bazie Konkurencyjności zgodnie z art. 6 ust. 1pkt. b RODO jak również na stronie internetowej PCPR.

 

Szczegółowe warunki zostaną doprecyzowane w zawartej umowie cywilnoprawnej, stanowiącej załącznik nr 3.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych lub wariantowych.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.

 

 Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie.

 

W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia dokumentów załączonych do oferty lub wyjaśnienia treści złożonych ofert.

W przypadku uchylenia się Wykonawcy od podpisania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 

Podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie protokół odbioru.

 

Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego na podstawie zasad Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość jest niższa niż kwota  130 000,00 zł wprowadzonego Zarządzeniem nr 6/2014 Dyrektora Powiatowego Centrum pomocy Rodzinie w Brzezinach w Brzezinach z dnia 25 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zmienionego Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 r.

  

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

 

Termin dostarczenia zamówienia: 14 dni od dnia podpisania umowy.

  

IV.             OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

Oferta powinna być:

- sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do przedmiotowego zapytania lub w takiej samej formie.

- opatrzona pieczątką firmową,

- posiadać datę sporządzenia,

- zawierać adres lub siedzibę oferenta, nr telefonu, numer NIP

- podpisana czytelnie przez wykonawcę

 

Załączniki do oferty stanowią:

- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia  zgodnie z treścią załącznika nr 1

- podpisany wzór umowy  zgodnie z treścią załącznika nr 3

- Klauzula informacyjna RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 4

- Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO, zgodnie z treścią załącznika nr  5

- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 6

- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie z treścią załącznika nr 7

  

V.                MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

Oferty można składać:

- osobiście w siedzibie PCPR w Brzezinach, 95-060 Brzeziny ul. Konstytucji 3 Maja 3/5 pokój 203

- drogą mailową na adres pcpr.brzeziny@poczta.fm

- pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, 95-060 Brzeziny w zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed terminem otwarcia z dopiskiem „ Dostawa sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego w ramach projektu Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 sierpnia 2023 r. do godz. 10.00

 

Oferty zawierające błędy, niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane z zastrzeżeniem Rozdziału II

 

VI.             KRYTERIA OCENY OFERTY

 

Ocenie będą podlegały oferty :

- złożone przez Wykonawców, które spełniają warunki udziału w postępowaniu,

- są kompletne z zastrzeżeniem Rozdziału II , nie zawierają błędów i zostały złożone w terminie w sposób wskazany wyżej.

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

 

Cena ofertowa – 100%

Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana podlegająca ocenie oferta zawierająca najniższą cenę ofertową.

 

Uwaga: wskazana cena brutto powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

 

VII.          TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 Ustala się 30 dniowy termin związania złożoną ofertą, liczony od ostatecznego terminu składania ofert.

 

VIII.       DODATKOWE INFORMACJE

 

Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja w sposób analogiczny do przedmiotowego zapytania.

 

Złożenie tylko jednej oferty upoważnia Zamawiającego do rozstrzygnięcia postępowania.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 Oferta złożona w toku przedmiotowego postepowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta, albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

 Zamawiający niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o jego wyniku albo zamknięciu bez dokonania wyboru.

 

IX.             ZAŁĄCZNIKI

 

Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz oferty

Załącznik nr 3 – Wzór umowy

Załącznik nr 4 – Klauzula informacyjna RODO,

Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO,

Załącznik nr 6 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,

Załącznik nr 7 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych,

 

 

Pełna treść zapytania

Do pobrania

Zobacz również: