Zapytanie ofertowe na świadczenie usług prawnych

wynik

Zapytanie ofertowe

na zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (netto)

i nazwie „świadczenie usług prawnych”

Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach

Adres do korespondencji: ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, 95-060 Brzeziny.

 

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: świadczenie usług prawnych.

Łączny wymiar czasu świadczenia usługi – ryczałt 30 godzin miesięcznie.                               

 Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna: od 17 lipca 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

 

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych, doradztwo, konsultacje i wszelka pomoc prawna.

2.Niezbędne wymagania od kandydatów:

1.      Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, dla stanowisk urzędniczych

2.      Wykształcenie wyższe z zakresu prawa

3.      Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi prawnej

4.      Wpis na listę radców prawnych

5.      Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego

6.      Obywatelstwo polskie

7.      Nieposzlakowana opinia    

8.      Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku

9.      Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów w tym :
– ustawy o samorządzie powiatowym,
– ustawy o pracownikach samorządowych,
– ustawy o rachunkowości,
– ustawy o finansach publicznych,
– ustawy prawo zamówień publicznych,
– ustawa o pomocy społecznej,
– ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób 
niepełnosprawnych,
– ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
– ustawy o repatriacji,
– ustawy o karcie Polaka,
– ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
– ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
– ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
– ustawy o ochronie danych osobowych,
– kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
– kodeksu pracy,
– kodeksu postępowania administracyjnego,
– aktów wykonawczych na podstawie w/w ustaw.


3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Obsługa prawna PCPR , a w szczególności:

·         przygotowywanie opinii prawnych na zlecone tematy,

·         przygotowywanie projektów umów zawieranych przez Zamawiającego oraz sprawdzanie pod względem formalno-prawnym projektów umów przygotowanych  przez Zamawiającego,

·         sprawdzenie pod względem formalno-prawnym dokumentacji dotyczących postępowań ofertowych oraz procedur przetargowych przygotowywanych przez Zamawiającego,

·         zastępstwo procesowe, przy czym w przypadku zasądzenia kosztów zastępstwa    procesowego na rzecz Zamawiającego Wykonawca otrzyma całkowitą kwotę tych kosztów,

·         przygotowywanie projektów dokumentów wewnętrznych oraz sprawdzenie pod względem formalno-prawnym projektów przygotowanych przez  Zamawiającego (m.in. zarządzeń, regulaminów),

·         udzielania pomocy prawnej w sprawach pracowniczych.

 

4 . Łączny wymiar czasu świadczenia usługi:

      ryczałt 30 godzin miesięcznie, w tym:                                               

- w siedzibie Zamawiającego -  co najmniej raz w tygodniu przez cztery godziny,

- a w pozostałym czasie  telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Wykonawca zobowiązuje się w sytuacjach pilnych deklarowanych przez Zamawiającego do niezwłocznego podjęcia zadania.

 

5. Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach,  ul. Konstytucji 3 Maja 3/5

6. Wymagane dokumenty:

1.      list motywacyjny;

2.       życiorys;

3.      kserokopie dyplomów lub dokumentów potwierdzających wykształcenie , uprawnienia, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia ze szkoleń );

4.      kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzające staż pracy;

5.      oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

6.      oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;

7.      inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.    

8.      oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.

7.Miejsce składania ofert

Ofertę należy składać:

-  pocztą elektroniczną na adres: pcpr.brzeziny@poczta.fm

- osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, 95-060 Brzeziny na Dzienniku Podawczym pokój nr 203, w zaklejonej kopercie wraz z wyszczególnionym spisem załączników wraz dopiskiem na kopercie :Oferta na świadczenie usług prawnych

Termin składania ofert upływa dnia  14 lipca 2023 r. do godz. 15.00

Oferty przesłane lub dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

W razie pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

pcpr.brzeziny@poczta.fm

8.Sposób złożenia oferty cenowej:                                                                                                                      

  1. Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia za jedną godzinę zegarową.                                                            
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.                                                                                                                                 
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.                                                                                                                                                              
  5. Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem w terminie 30 dni, na podstawie faktury.

 

9. Warunki podlegające ocenie :                                                                                                             

1) cena brutto jednej godziny usługi – waga 70%,                                                                                         

2) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego oraz w jednostkach pomocy społecznej:

·          do 3 lat  - waga 10%,      

·         od 3 do 5 lat – waga 20 %      

·         powyżej 5 lat  - waga 30 %    

                                                                              

 10. Planowany termin wykonania zamówienia:

       Zamówienie powinno być realizowane w okresie od 17 lipca 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.

11. Dodatkowe informacje:

  1. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
  2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  3. Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem,
    że Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz ich uzupełnienia, jeżeli nie naruszy to zasad uczciwej konkurencji,
  5. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów Oferty mających wpływ na wysokość ceny.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
  7. Zamawiający odrzuca ofertę: w przypadku niespełnienia warunków udziału  w postępowaniu, w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem, w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych, przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zadania zabezpieczonej w budżecie.
  8. Zamawiający odrzuci ofertę przypadku złożenia formularza ofertowego bez dokumentów wymaganych zapytaniem ofertowym.
  9. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  11. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  12. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez ponoszenia konsekwencji i bez podania przyczyny.

Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach-  pcpr.brzeziny@poczta.fm

 

 

 

„Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i otrzymania w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Dyrektora PCPR w Brzezinach i nie stanowi podstawy do roszczenia praw ze strony wykonawcy do zawarcia umowy”.

Do pobrania

Zobacz również: