
Zapytanie ofertowe
na zamówienie publiczne o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych (netto)
i nazwie „świadczenie usług prawnych”
Zamawiający: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach
Adres do korespondencji: ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, 95-060 Brzeziny.
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: świadczenie usług prawnych.
Łączny wymiar czasu świadczenia usługi – ryczałt 30 godzin miesięcznie.
Forma zatrudnienia: umowa cywilno-prawna: od 17 lipca 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług prawnych, doradztwo, konsultacje i wszelka pomoc prawna.
2.Niezbędne wymagania od kandydatów:
1. Spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy o pracownikach samorządowych, dla stanowisk urzędniczych
2. Wykształcenie wyższe z zakresu prawa
3. Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze obsługi prawnej
4. Wpis na listę radców prawnych
5. Doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego
6. Obywatelstwo polskie
7. Nieposzlakowana opinia
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku
9. Wiedza specjalistyczna i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów w tym :
– ustawy o samorządzie powiatowym,
– ustawy o pracownikach samorządowych,
– ustawy o rachunkowości,
– ustawy o finansach publicznych,
– ustawy prawo zamówień publicznych,
– ustawa o pomocy społecznej,
– ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
– ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
– ustawy o repatriacji,
– ustawy o karcie Polaka,
– ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
– ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
– ustawy o wspieraniu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem”
– ustawy o ochronie danych osobowych,
– kodeksu rodzinnego i opiekuńczego,
– kodeksu pracy,
– kodeksu postępowania administracyjnego,
– aktów wykonawczych na podstawie w/w ustaw.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Obsługa prawna PCPR , a w szczególności:.
· przygotowywanie opinii prawnych na zlecone tematy,
· przygotowywanie projektów umów zawieranych przez Zamawiającego oraz sprawdzanie pod względem formalno-prawnym projektów umów przygotowanych przez Zamawiającego,
· sprawdzenie pod względem formalno-prawnym dokumentacji dotyczących postępowań ofertowych oraz procedur przetargowych przygotowywanych przez Zamawiającego,
· zastępstwo procesowe, przy czym w przypadku zasądzenia kosztów zastępstwa procesowego na rzecz Zamawiającego Wykonawca otrzyma całkowitą kwotę tych kosztów,
· przygotowywanie projektów dokumentów wewnętrznych oraz sprawdzenie pod względem formalno-prawnym projektów przygotowanych przez Zamawiającego (m.in. zarządzeń, regulaminów),
· udzielania pomocy prawnej w sprawach pracowniczych.
4 . Łączny wymiar czasu świadczenia usługi:
ryczałt 30 godzin miesięcznie, w tym:
- w siedzibie Zamawiającego - co najmniej raz w tygodniu przez cztery godziny,
- a w pozostałym czasie telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Wykonawca zobowiązuje się w sytuacjach pilnych deklarowanych przez Zamawiającego do niezwłocznego podjęcia zadania.
5. Miejsce wykonywania pracy: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5
6. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. życiorys;
3. kserokopie dyplomów lub dokumentów potwierdzających wykształcenie , uprawnienia, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (certyfikaty, zaświadczenia ze szkoleń );
4. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzające staż pracy;
5. oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
7. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji.
7.Miejsce składania ofert
Ofertę należy składać:
- pocztą elektroniczną na adres: pcpr.brzeziny@poczta.fm
- osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, 95-060 Brzeziny na Dzienniku Podawczym pokój nr 203, w zaklejonej kopercie wraz z wyszczególnionym spisem załączników wraz dopiskiem na kopercie :Oferta na świadczenie usług prawnych
Termin składania ofert upływa dnia 14 lipca 2023 r. do godz. 15.00
Oferty przesłane lub dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
W razie pytań prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
pcpr.brzeziny@poczta.fm
8.Sposób złożenia oferty cenowej:
- Na załączonym formularzu cenowo – ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia za jedną godzinę zegarową.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich, cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
- Zapłata za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem w terminie 30 dni, na podstawie faktury.
9. Warunki podlegające ocenie :
1) cena brutto jednej godziny usługi – waga 70%,
2) doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego oraz w jednostkach pomocy społecznej:
· do 3 lat - waga 10%,
· od 3 do 5 lat – waga 20 %
· powyżej 5 lat - waga 30 %
10. Planowany termin wykonania zamówienia:
Zamówienie powinno być realizowane w okresie od 17 lipca 2023 r. do 31 grudnia 2023 r.
11. Dodatkowe informacje:
- Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Wykonawca może wprowadzać zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem,
że Zamawiający otrzyma powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu składania ofert. - W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz ich uzupełnienia, jeżeli nie naruszy to zasad uczciwej konkurencji,
- Zamawiający może wezwać Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień dotyczących elementów Oferty mających wpływ na wysokość ceny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów.
- Zamawiający odrzuca ofertę: w przypadku niespełnienia warunków udziału w postępowaniu, w przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem, w przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych, przekroczenia kwoty przeznaczonej na realizację zadania zabezpieczonej w budżecie.
- Zamawiający odrzuci ofertę przypadku złożenia formularza ofertowego bez dokumentów wymaganych zapytaniem ofertowym.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. - Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez ponoszenia konsekwencji i bez podania przyczyny.
Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona na stronie internetowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach- pcpr.brzeziny@poczta.fm
„Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i otrzymania w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia przez Dyrektora PCPR w Brzezinach i nie stanowi podstawy do roszczenia praw ze strony wykonawcy do zawarcia umowy”.

