
NA DOWÓZ SPRZĘTU WSPOMAGAJĄCEGO I PIELĘGNACYJNEGO
I. ZAMAWIAJĄCY
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach
ul. Konstytucji 3-go Maja 3/5
95-060 Brzeziny
NIP: 8331340225
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wspólny słownik zamówień (CPV):
60000000-8 – usługi transportowe
Zamówienie realizowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej Oś Priorytetowa 09 – IX Włączenie społeczne, Działanie 02 – IX.2 Usługi na rzecz osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie 01 – IX 2.1 Usługi społeczne i zdrowotne, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020. Projekt pod nazwą „Brzezińskie Centrum Usług Środowiskowych”, nr projektu RPLD. 0902.01 – 10 – A015/19.
Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi w zakresie dowozu różnego rodzaju sprzętu rehabilitacyjnego, pielęgnacyjnego, wspomagającego wraz z wniesieniem, z miejsca odbioru sprzętu, które mieści się w siedzibie wypożyczalni sprzętu 95-060 Brzeziny, ul. Moniuszki 24 do punktu docelowego, które jest miejscem zamieszkania Uczestników projektu – teren powiatu brzezińskiego. Zamówienie obejmuje również transport niniejszego sprzętu pomiędzy Uczestnikami (w sytuacjach, gdy będzie to wskazane) oraz przywiezienie go do siedziby wypożyczalni sprzętu w Brzezinach, po zaprzestaniu używania go przez Uczestników.
Termin realizacji zamówienia: styczeń 2021 r. – maj 2023 r.
Miejsce realizacji: teren powiatu brzezińskiego.
Wykonawca będzie świadczył usługi transportowe na podstawie zamówienia przesłanego drogą elektroniczną lub telefonicznie. Usługi będą realizowane od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest odebrać sprzęt z punktu odbioru, przetransportować go oraz wnieść do punktu docelowego wskazanego w zleceniu. Rozliczenie ma charakter kosztorysowy. Zamawiający rozliczy się po faktycznych ilościach wykonanej usługi.
Do wniesienia sprzętu wymagana jest 1 osoba- kierowca.
Łączna maksymalna ilość kilometrów w ramach realizacji umowy: 200
z możliwością jej zmniejszenia ze względu na mniejsze rzeczywiste potrzeby Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do:
1) Zapewnienia przewozu pojazdem lub pojazdami typu furgon (blaszak lub oplandekowany) o kubaturze ładunkowej nie mniej niż 5 m³, długość skrzyni ładunkowej nie mniej niż 2 m:
a) w należytym stanie technicznym (potwierdzonym aktualnymi badaniami
technicznymi),
b) gwarantującymi bezpieczne warunki sanitarne,
c) objętych ubezpieczeniem OC i NW,
2) Zapewnienia doświadczonych kierowców do realizacji zamówienia, posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz zdolnych do wykonania zamówienia,
3) Informowania o przebiegu wykonywania usługi na każde żądanie Zamawiającego,
4) Prowadzenia dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego.
- Wynagrodzenie za realizację zamówienia będzie wypłacane na podstawie faktur VAT, wystawianych przez Wykonawcę comiesięcznie, po dokonaniu usługi, w kwocie stanowiącej iloczyn ofertowej ceny brutto 1 kilometra i liczby faktycznie przejechanych kilometrów w danym miesiącu kalendarzowym , aż do
wyczerpania całej kwoty zgodnej z oferta na realizacje umowy lub upływu terminu, na który umowa została zawarta, w zależności które ze zdarzeń nastąpi wcześniej, przelewem bankowym na rachunek wskazany na fakturze VAT. Podstawę wystawienia faktury stanowi protokół odbioru podpisany przez obie strony potwierdzający liczbę przejechanych kilometrów. - Termin płatności – 14 dni od daty otrzymania f-ry.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
II Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria: - Uprawnieni są do występowania w obrocie prawnym,
- Posiadają licencję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego ,
- Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia,
- Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest kierowcami pojazdu w liczbie 2 osób, pojazdem samochodowym typu furgon (blaszak lub oplandekowany) o kubaturze ładunkowej nie mniej niż 5 m³, długości skrzyni ładunkowej nie mniej niż 2 m.
- Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, pojazd przeznaczony do wykonywania umowy nie podlega zajęciu, a wykonawca nie jest zagrożony bankructwem.
Inne istotne warunki zamówienia: - Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków zamówienia oraz ceny za jego wykonanie.
- W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
- W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
- Złożenie jednej ważnej oferty, upoważnia Zamawiającego do dokonania wyboru Wykonawcy;
- Zamawiający zastrzega, że może nie wybrać żadnej oferty, zamknąć lub unieważnić postępowanie bez podania przyczyn.
- Podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę będzie protokół odbioru.
- Ze względu na realizację podstawowego celu zasady konkurencyjności: transparentność (przejrzystość) oraz równego traktowania wykonawców, istnieje konieczności publikacji danych osobowych zawartych w ofercie (niezbędne dane: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz cena oferty) w Bazie Konkurencyjności-
zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt b RODO, jak również na stronie internetowej PCPR. - Niniejsze postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego na podstawie zasad Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000,00 złotych, wprowadzonego Zarządzeniem NR 6/2014 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach
z dnia 25 maja 2014 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zmienionego Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach z dnia 31 grudnia 2020 roku.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia – od dnia podpisania umowy do miesiąca maja 2023 r. lub do wyczerpania się kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, w zależności które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY - Oferta powinna być:
1) sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1
do przedmiotowego zapytania lub w takiej samej formie,
2) opatrzona pieczątką firmową,
3) posiadać datę sporządzenia,
4) zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
5) podpisana czytelnie przez wykonawcę. - Załączniki do oferty stanowią:
1) Klauzula informacyjna RODO, zgodnie z treścią załącznika nr 2,
2) Oświadczenie wykonawcy w zakresie RODO, zgodnie z treścią
załącznika nr 3,
3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 4,
4) Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, zgodnie z treścią załącznika nr 5,
5) Kserokopia licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu drogowego ,
6) Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT - Oferty należy składać osobiście w siedzibie PCPR w Brzezinach (pok. 214, II p. lub pocztą na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Brzezinach, 95-060 Brzeziny, ul. Konstytucji 3 Maja 3/5, w zamkniętej kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią przed terminem otwarcia, z dopiskiem: „Transport
sprzętu wspomagającego i pielęgnacyjnego” , w nieprzekraczalnym terminie 23 lutego 2021 r. - Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT - Ocenie będą podlegały oferty:
1) złożone przez Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) zostały złożone w terminie i są kompletne - Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
Cena ofertowa – 100 %
Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta przedstawiająca najniższą cenę ofertową to znaczy najniższą cenę brutto za 1 km przejazdu i najniższą łączną cenę ofertową za wskazana przez Zamawiającego szacunkowa maksymalna liczbę kilometrów
w ramach realizacji umowy.
Wskazana cena brutto powinna uwzględnić wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Ustala się 30 dniowy termin związania złożoną ofertą, liczony od ostatecznego terminu składania ofert.
VIII. DODATKOWE INFORMACJE - Zamawiający zastrzega, że treść ogłoszenia oraz warunki określone w zaproszeniu do składania ofert mogą zostać zmienione, o czym zostanie przekazana informacja w sposób analogiczny do przedmiotowego zapytania.
- Oferta złożona w toku przedmiotowego postępowania przestaje wiązać, gdy została wybrana inna oferta albo gdy postępowanie zostało zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
- Organizator niezwłocznie powiadomi uczestników postępowania o jego wyniku albo o zamknięciu bez dokonania wyboru.
IX. ZAŁĄCZNIKI